بازار قند ایران
جمعه , ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند کاترین آمل / کارخانه تولید قند کاترین آمل

کارخانه تولید قند کاترین آمل

قند تولیدی در کارخانه قند کاترین آمل و کارخانه تولید قند کاترین آمل اینجاست. قیمت قند کاترین آمل و کارخانه تولیدی قند، در شهر آمل فعالیت کرده و محصولات متنوع خود را در بسته بندی مخصوص به بازار عرضه می کند؟

کارخانه قند کاترین آمل

می دانید که صنعت تولید قند در ایران، یکی از صنایع خوب و پردرآمدی است و کارخانه های بسیاری در این زمینه به فعالیت پرداخته اند. در شهر های مختلفی از قبیل یزد، شهرکرد، آمل و …، تولید کننده های خوب قند مرغوب در سراسر کشور بوده و محصولات تولیدی آن ها در بازار فروش شناخته شده است.
با توجه به اینکه قند دارای شکر و ساکارز بسیاری است، اگر به صورت طبیعی تولید شده و در اختیار مصرف کننده قرار گیرد، مضرات زیادی در برابر قند و شکر هایی نخواهد داشت که به کمک مواد شیمیایی تهیه شده و برخی از آن ها همچون جوهرقند، در کشور هایی چون آمریکا، مجاز برای خوراکی محسوب نمی شوند.
اگر شما هم سلامت خود و خوانواده تان برایتان با اهمیت است، سعی کنید قند و شکری را به برنامه غذایی خود اضافه کنید که کاملا طبیعی بوده و عاری از هرگونه افزودنی باشد. حتی به قیمت اینکه مجبور باشید هزینه های بالایی را در ازای خرید قند طبیعی و شکر مرغوب بپردازید.

کارخانه قند کاترین آمل

کارخانه قند کاترین

یکی از کارخانه های ایرانی که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ در شهر آمل آغاز کرد، کارخانه قند کاترین آمل می باشد.
محصولات تولیدی کاترین تا حدودی به محصولات دیگر کارخانه های تولیدی قند متفاوت می باشد و قند تولید شده در این مجموعه، قند پختی می باشد.
قند پختی روش متفاوت تری با قند های معمولی دارد. در کارخانه قند کاترین آمل دستگاه هایی که برای تولید قند پختی نیاز است به شرح زیر می باشد:

  • دستگاه آپارات قند
  • دستگاه شربت ساز
  • دستگاه دیگ بخار
  • دستگاه فیلتر پرس
  • دستگاه مالاکسور
  • دستگاه بلت
  • دستگاه میکسر کریستایزر
  • دستگاه سانتریفیوژ

با توجه به اینکه دستگاه های زیادی برای تولید قند در کارخانه کاترین به کار گرفته می شود، می توان دریافت که پروسه تولید قند در این واحد، بسیار پیچیده بوده و پرسنل، مدیران و متخصصان تغذیه که در این شرکت فعالیت می کنند، در پی این هستند تا قند خوب و باکیفیت را به بازار عرضه کرده و سلامت را به مصرف کننده های قند، شکر و مشتقات به دست آمده از این دو ماده هدیه کنند.

انواع قند تولیدی در کارخانه کاترین

برای اینکه بیشتر با محصولات کارخانه تولید قند کاترین آمل آشنا شوید، ساده ترین راه، سر زدن به سایت زیر نظر شرکت می باشد. در اینجا به انواع قند تولیدی در کارخانه کاترین اشاره خواهد شد:

  1. قند شکسته سلوفان در بسته بندی های ۴۰۰ گرمی و ۷۰۰ گرمی
  2. قند شکسته کارتنی در وزن های ۳،۵ و ۱۰ کیلوگرم
  3. قند کله کارتنی در وزن ۱۰ کیلوگرمی
  4. قند کله کیسه ای به وزن ۲۰ کیلوگرم

حال که از محصولات تولید شده در کارخانه قند کاترین آمل هم مطمئن شدید، پیشنهاد می شود حتما قند کاترین را خریداری کرده و آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا هم از بیماری هایی همچون دیابت در امان مانده و هم سلامت خود را با مصرف قند پختی و طبیعی تضمین نمایید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

قند شکسته کاترین

توزیع انواع قند کله و شکسته کاترین

آیا خریدار قند های کله و شکسته کاترین هستید؟ انواع قند کاترین در مدل های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران