بازار قند ایران
جمعه , ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند کامور / بازار فروش انواع قند کم کالری کامور

بازار فروش انواع قند کم کالری کامور

آیا می دانستید قند تولیدی در کارخانه قند کامور، از نوع کم کالری و رژیمی می باشد؟ آیا در بازار فروش قند، انواع قند کامور فروش خوبی را به خود اختصاص داده است؟
می دانید که یکی از احتیاجات روزانه هر فردی، قند و شکر می باشد. البته دلیل اینکه قند نوعی احتیاج روزانه به شمار می رود، تامین انرژی بدن فرد است و اگر شخصی به اندازه و درست، قند و شکر را در برنامه غذایی روزانه خود نداشته باشد، مسلما انرژی کافی برای انجام امور خود نخواهد داشت.
پس می توان فهمید که، حذف کلی قند از برنامه غذایی روزانه، ممکن نبوده و افراد بایستی در مصرف آن دقت کافی داشته باشند. زیرا اگر غیر این اتفاق بیفتد و مصرف قند زیاد شود، بیماری هایی از قبیل دیابت، چاقی و … را به همراه خواهد آورد.
اگر بخواهید در خصوص کالری قند اطلاعاتی دریافت کنید، باید گفت که هر ۱۰۰ گرم از قند سفید، در حدود ۴۰۰ کالری دارد و این مقدار بسیار زیادی است که می تواند چاقی را منجر شود.
برای اینکه همه، حتی افراد دیابتی، بتوانند قند مصرف کرده و نگران سخت تر شدن بیماریشان نباشند، بهتر است قند کم کالری و رژیمی را در برنامه غذایی خود قرار دهند.
در ادامه، پیرامون اینکه قند کم کالری چیست و ساختار آن چه تفاوتی با قند های معمولی دارد، صحبت خواهد شد.

بازار فروش قند

قند کم کالری چیست؟

قند کم کالری که از آن با نام قند رژیمی هم یاد می شود، بهترین گزینه برای افرادی است که امکان استفاده از قند سفید برای آن ها وجود ندارد. افرادی از قبیل بیماران دیابتی، کسانیکه قند خون بالایی داشته و حتی افراد دارای اضافه وزن، در زمره انسان هایی هستند که بهتر است به جای قند سفید در برنامه غذاییشان، قند کم کالری و رژیمی قرار گیرد.
می دانید که در تولید قند سفید، شکر نقش اصلی را ایفا می کند. اما در تولید قند های کم کالری، شکر نقشی نداشته و مشتقاتی از آن به عنوان شیرین کننده، در تولید قند به کار گرفته می شوند.
یکی از موادی که در تولید قند رژیمی بیشترین استفاده را دارد، شیرین کننده و مشتق به دست آمده از شکر است که به جرات می توان گفت در حدود ۶۰۰ بار شیرین تر از شکر می باشد، سوکرالوز نام دارد.
برخی این شیرین کننده را یک شیرین کننده مصنوعی می دانند. در صورتیکه چنین نیست و اگر دقت داشته باشید، نوعی ماده به دست آمده از شکر بوده و شکر اگر به صورت طبیعی تهیه شده باشد، مسلما این نوع از شیرین کننده هم طبیعی خواهد بود.
شیرین کننده نام برده، کم کالری بوده و ساکارزی در آن وجود ندارد که سبب بروز مشکل برای افراد دیابتی و یا اضافه وزن افراد شود. به همین دلیل است که متخصصان تغذیه، استفاده از قند کم کالری و رژیمی را در اندازه معمول و به حد لازم، برای افراد دیابتی، بدون محدودیت بیان کرده اند.

قند کم کالری کامور

قند کم کالری کامور

اگر به بازار فروش قند در ایران مراجعه کنید، در کنار محصولات تولید داخلی، محصولات خارجی هم ممکن است به چشمتان بخورد. مسلم است که همه، کیفیت قند و شکر خارجی را بیشتر از کیفیت قند و شکر تولید داخلی دانسته اید. زیرا تا چند سال اخیر، چنین بود.
اما امروزه که تکنولوژی تولید قند و شکر به ایران هم وارد شده و کارخانه های زیادی در زمینه تولید قند فعالیت خود را آغاز کرده اند، نمی توان گفت که قند تولید داخلی، از نظر کیفی، نامرغوب تر از محصولات خارجی است. حتی ممکن است گاهی، کیفیت قند کم کالری تولیدی در ایران، از نمونه های خارجی باکیفیت تر و مرغوب تر باشد.
یکی از کارخانه هایی که مسلما بسته بندی های قند کم کالری آن را در بازار فروش قند دیده اید، شرکتی با نام تجاری کامور می باشد. کارخانه قند کامور، با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین پرسنل خوب و باتجربه، توانسته در عرصه تولید قند و شکر کم کالری، قدم بردارد.
قند کم کالری کامور، از جمله مرغوب ترین و بی ضرر ترین قند های رژیمی موجود در بازار ایران است که خوشبختانه، فروش خوبی را در بازار به خود اختصاص داده است.
انواع قند کامور، به صورت زیر به بازار عرضه می شود:

  • قند کم کالری کامور، در بسته بندی های مقوایی
  • قند کم کالری کامور، در بسته بندی های پلاستیکی
  • قند کامور کارتنی
  • حبه قند کم کالری کامور

منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

خرید انواع قند کامور

آیا می دانید خرید انواع قند کامور می تواند در صورتی ارزان باشد که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران