بازار قند ایران
شنبه , ۲۰ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند زعفرانی / تولیدکنندگان حبه قند طعم دار زعفرانی

تولیدکنندگان حبه قند طعم دار زعفرانی

آیا در ایران، کارخانه هایی را می شناسید که تولیدکنندگان قند بوده و محصولاتی همچون حبه قند طعم دار با مزه های مختلفی از قبیل زعفرانی را به بازار عرضه نمایند؟
از خشک شدن ترکیب شکر و کمی آب، قند به دست می آید. در ایران و در خانواده های ایرانی، همیشه قند به عنوان همنشین چای، در مجالس، میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی وجود داشته است. شاید همیشه قند را به شکل مکعب های سفید دیده و مصرف کرده اید. امروزه که تکنولوژی پیشرفت کرده، محصولات متنوعی هم به بازار عرضه می شود. یکی از قند های پرطرفداری که بیشتر جنبه پذیرایی دارد، قند طعم دار است. در ادامه پیرامون قند طعم دار صحبت خواهد شد.

قند طعم دار چیست؟

در ابتدا گفته شد که ترکیب شکر و آب قند را به وجود می آورد. اما در این میان می توان مواد و طعم دهنده های مختلفی را به این ترکیب اضافه کرد تا هم قند تولیدی دارای رنگی غیر از رنگ سفید باشد و هم اینکه طعم بهتر و خاص تری را به خود بگیرد.
قند طعم دار به کمک دو نوع طعم دهنده تولید می شود. این طعم دهنده ها عبارتند از:

  1. اسانس و طعم دهنده های شیمیایی خوراکی
  2. اسانس و طعم دهنده های طبیعی و مفید

هر یک از کارخانه های تولیدی، از این دو طعم دهنده برای تولید قند طعم دار استفاده می کنند. هرچند که اسانس های شیمیایی برای خوراکی مجاز می باشند، اما به هر حال از نظر متخصصان تغذیه، بهتر است قند طعم داری را استفاده نمایید که در آن اسانس های طبیعی استفاده شده است. این اسانس ها می توانند موادی مانند دارچین، زنجبیل، زعفران، هل و … باشند که نه تنها طعم و عطر بهتری به قند حبه طعم دار می دهند، بلکه سبب می شوند تا رنگ قند هم از سفیدی کامل خارج شده و به رنگ ماده افزودنی شبیه شود.

قند زعفرانی

تولید قند طعم دار در ایران

در ایران هم کارخانه های زیادی فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه قند طعم دار به بازار آغاز کرده اند. اغلب قند های طعم دار، به صورت حبه قند بوده و کمتر دیده می شود که شرکتی قند طعم دار را به صورت کله به بازار عرضه نماید. جالب است بدانید که دو نوع قند طعم دار در بازار وجود دارد و این دو به شرح زیر هستند:

  • قند طعم دار با لایه ای از اسانس
  • قند طعم دار که کاملا مزه دار شده

تولیدکنندگان قند حبه در ایران، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، استفاده از مواد درجه یک و مرغوب و همچنین به کارگیری تجربیات متخصصان خوب تغذیه، بهترین قند طعم دار را روانه بازار فروش داخلی کرده و برخی که کیفیت محصولاتشان درجه یک و دارای گرید A می باشد، مجاز هستند تا حبه قند تولیدی خود را در بسته بندی های استاندارد به کشور های مختلف صادر نمایند.
یکی از تولیدکنندگان قند که حبه قند طعم دار زعفرانی آن از شهرت بالایی برخوردار است و اکثر مصرف کننده ها محصولات آن را در بازار فروش خریداری می کنند، کارخانه پیرادل نام دارد. کارخانه تولیدی نام برده با در نظر گرفتن تمامی شرایط استاندارد و بهداشت،  تولید قند زعفرانی را با بالاترین کیفیت انجام داده و آن را در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهد.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی قند تزیینی زعفرانی

خرید اینترنتی قند تزیینی زعفرانی

قند تزیینی زعفرانی چیست و قیمت آن چقدر است؟ واحد تولید قند زعفرانی کجاست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران