بازار قند ایران
جمعه , ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند بسته بندی / خریدار عمده قند بسته بندی تک نفره

خریدار عمده قند بسته بندی تک نفره

کسانیکه خریدار قند از نوع شکسته و حبه هستند و تمایل دارند عمده قند مصرفی در هتل ها و رستوران ها را به صورت قند بسته بندی تک نفره خریداری کنند، سایت های اینترنتی گزینه ای مناسب جهت خرید است.
همانطور که می دانید، قند به صورت های عمده و جزئی قابل خریداری می باشد. بستگی به این دارد که کدام بخش و ارگان، قصد خرید قند را داشته باشد. به طور مثال، کسانیکه برای مصرف روزانه خود قند خریداری می کنند، بهتر است به صورت جزئی قند را تهیه کرده و فروشگاه هایی که عرضه مواد غذایی هستند، بهترین کار برای آن ها، خرید و فروش عمده قند خواهد بود.
اصولا کارخانه های تولیدی، قند ها را در بسته بندی های پلاستیکی و کارتن های مقوایی در وزن های گوناگون به بازار عرضه می کنند. اما در این میان، کارخانه هایی هم هستند که سفارش تولید قند برای مشتری را پذیرفته و با در اختیار داشته دستگاه بسته بندی مخصوص، قند تک نفره را در اختیار مشتریان خاص خود قرار خواهند داد.

تولید قند بسته بندی تک نفره

قند تک نفره‏، قندی است که مخصوص مصرف روزانه در هتل ها و رستوران ها می باشد. بسته به میزان استفاده هر فرد، قند در این بسته بندی های کوچک قرار گرفته و با خواست مشتری می توان آرم و یا نام هتل و رستوران بر روی بسته بندی قند تک نفره درج کرد. اصولا در قند بسته بندی تک نفره، یک یا دو قند حبه وجود دارد که تنها برای مصرف یکبار هر فرد است.
ناگفته نماند که این نوع از قند که با نام قند تک نفره شناخته می شود، در جای دیگری جزو رستوران ها و هتل ها استفاده نخواهد داشت. البته در هواپیما، اتوبوس، قطار و وسایل حمل و نقل اینچنینی که تغذیه در اختیار مسافران قرار می گیرد هم این نوع از قند های بسته بندی تک نفره کاربرد خواهد داشت.
تولید قند تک نفره، نیازمند دستگاه های مخصوص بسته بندی می باشد و ساختار تولید قند، هیچ تفاوتی با دیگر قند های موجود در بازار فروش نخواهد داشت.

قند تک نفره

خریدار عمده قند تک نفره

اگر شما هم جزو آن دسته از رستوران داران و یا هتل دار هایی هستند که به خریدار قند تک نفره به شمار می روید، سایت بازار قند و شکر ایران می تواند راهی ساده و آسان به منظور خرید قند تک نفره باشد. زیرا این سایت، طی همکاری هایی که با شرکت های تولید کننده قند و شکر داشته است، تا به امروز توانسته موفقیت های بسیاری در زمینه عرضه، خرید و فروش قند کسب کند.
پیشنهاد می شود اگر قصد دارید تا قند تک نفره را با قیمت و کیفیت مناسبی خریداری کنید، به خرید عمده قند تک نفره از طریق سایت های اینترنتی و برقراری ارتباط با شرکت های تولید کننده اقدام نمایید.
اگر خریدار عمده قند تک نفره بوده و به دنبال این هستید تا اسامی کارخانه های تولیدی که سفارش قند تک نفره را می پذیرند را بیابید، باید گفت که در ادامه، نام کارخانه های تولید کننده قند تک نفره آورده شده است:

  • کارخانه قند فردیسان
  • کارخانه قند ارغوان
  • کارخانه قند فتاح

و … .
البته کارخانه های دیگری هم هستند که تولید کننده قند و شکر نبوده و با دریافت تناژ بالای قند و شکر، آن ها را در بسته بندی های تک نفره و یا بزرگتر قرار خواهند داد.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

دفتر فروش قند تک نفره بسته بندی

دفتر فروش قند تک نفره بسته بندی

دفتر فروش قند تک نفره بسته بندی، فروش عمده قند تک نفره پرتو ساب، گویس، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران