بازار قند ایران
پنج شنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید فروش قند مایع خرما

خرید فروش قند مایع خرما

آیا می توانید در خصوص خواص قند مایع خرما، اطلاعای در اختیار علاقمندان قرار دهید؟ آیا می دانستید که خرید فروش قند در انواع مختلف، می تواند از طریق سایت های اینترنتی صورت پذیرد؟
شاید برای بار اول باشد که نام قند خرما به گوشتان می خورد و شاید هم بار ها و بار ها از این شیرین کننده بسیار مفید و مغذی استفاده کرده اید. در هر صورت، قند خرما، نوعی قند موجود در بازار فروش است که از نظر ظاهری، شبیه به قند قهوه ای بوده، در صورتیکه تفاوت های زیادی در خاصیت و فواید مصرف آن نهفته است.
چند سالی است که قند مایع خرما به بازار فروش راه پیدا کرده است و اصولاً کسانیکه دیابت داشته و یا قرار است با رژیم های غذایی مخصوص، وزن خود را به وزن ایده آلی برسانند، از این نوع قند در برنامه غذایی استفاده کرده و حتی الامکان، قند خرما را جایگزین قند سفید می کنند.
در ادامه، بیشتر در خصوص اینکه قند مایع خرما چیست و چه خواصی دارد صحبت خواهد شد.

قند مایع خرما و خواص آن

همانطور که از اسم این نوع قند مشخص است، از میوه خرما گرفته می شود. خرما که نوعی میوه بهشتی بوده و بار ها و بار ها نام آن در قرآن ذکر شده است، با توجه به نظریات گیاه شناسان، بخش جنوبی کشور ایران، منشاء پیدایش این میوه می باشد.
تا به امروز، در حدود ۳۰۰۰ نوع خرما کشف شده که هر یک با نام های مختلفی از قبیل هلیله، شکری، مضافتی و … شناخته می شوند.
همانند نیشکر و یا چغندرقند که بیشترین استفاده را در صنعت تولید قند دارند، خرما هم دارای ماده شیرینی می باشد که می توان از این ماده طی عملیاتی، قند و شکر را تولید کرد. قندی که از میوه خرما گرفته می شود، در بازار فروش با نام قند خرما و یا قند مایع خرما شناخته خواهد شد.
جالب است بدانید که قند مایع خرما، بدون هیچگونه افزودنی به بازار عرضه می شود و خواصی که استفاده از آن برای فرد مصرف کننده خواهد داشت، شبیه به خواص عسل بوده. البته نمی توان خواص خود میوه خرما را هیچگاه نادیده گرفت.
عمدتاً کسانیکه دچار فشار خون بالا بوده و یا پزشک تغذیه به دلیل ابتلا به دیابت، آن ها را از خوردن قند و شکر معمولی منع کرده است، می توانند قند خرما را در برنامه غذایی خود جای دهند. البته با توجه به کم بودن سدیم در قند خرما، امکان استفاده از این شیرین کننده برای افرادی که رژیم های کم سدیم را رعایت می کنند، وجود خواهد داشت.
از خواص قند خرما، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از برخی سرطان ها به دلیل وجود فیبر در ساختار قند خرما
  • ملین بودن
  • خنثی کردن اسید معده

و … .
اگر قرار باشد پیرامون خط تولید قند مایع خرما، اطلاعاتی در اختیار خریداران قرار گیرد، لازم است گفته شود که بعد از آماده شدن خرما ها که مراحل شست شو، آبدهی دوباره، صفحه های لرزان و ورقه ورقه شدن را پشت سر گذاشتند، توسط نیروی جاذبه به سمت دستگاه دفیوز هدایت خواهند شد. در ادامه، فرآیند تولید قند مایع خرما به شرح زیر است:

  1. استخراج قند
  2. فیلتراسیون آب خرما به روش معمولی
  3. پاستوریزه نمودن آب خرما
  4. آنزیم زنی و خالص سازی آب میوه خرما
  5. فیلتراسیون اصلی آب خرما
  6. جدا کردن مواد معدنی از آب خرما
  7. تغلیظ
  8. استریل کردن
  9. پر کردن کنسانتره های ۲۰۰ لیتری از آب خرما
قند مایع خرما

خرید فروش قند خرما

با توجه به اینکه قند خرما نوعی شیرین کننده جدید به بازار می باشد، ممکن است در حال حاضر چندان تقاضایی برای آن وجود نداشته باشد، اما به مرور زمان و آگاهی دادن به افراد در خصوص مضرات قند و شکر معمولی، افراد اقدام بهخرید قند خرمامی کنند.
در حال حاضر، سریع ترین و مطمئن ترین راهی که افراد می توانند به خرید وفروش قند خرما و دیگر شیرین کننده های از این قبیل اقدام کنند، سایت های موجود در فضای مجازی است که می تواند بهترین پیشنهاد برای خریداران باشند.
از جمله سایت های مورد نظر، می توان به بازار قند و شکر ایران اشاره کرد که از قبیل سایت های شناخته شده در فضای مجازی بوده و تجربیات به دست آورده در زمینه خرید فروش قند و شکر به خریداران، غیر قابل انکار است.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شکر قهوه ای

خرید و فروش شکر قهوه ای

قیمت شکر قهوه ای چقدر است؟ خرید شکر قهوه ای عمده چگونه انجام میشود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران