بازار قند ایران
یکشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند حبه ای / خرید قند حبه ای زعفرانی ساپید

خرید قند حبه ای زعفرانی ساپید

کارخانه تولیدی ساپید را می شناسید؟ آیا می دانید که در لیست محصولات تولیدی این شرکت، قند طعم دار حبه ای هم تهیه می شود یا خیر؟ برای خرید قند زعفرانی حبه ساپید، چه راهی را پیشنهاد می کنید؟
قند همنشین اصلی نوشیدنی های تلخ از قبیل چای می باشد. در میهمانی های ایرانی، قند یکی از اصلی ترین چیز هایی است که باید برای پذیرایی از میهمان وجود داشته باشد.
در زمان های گذشته، قند ابتدا به صورت کله قند تولید می شد و خریدار با وسایلی از قبیل قند شکن، قند کله را به حبه های کوچک قند تقسیم می نمود. اما امروزه که تکنولوژی پیشرفت کرده است، قند به صورت حبه ای و آماده در بسته بندی های استاندارد در اختیار خریداران قرار می گیرد و دیگر نیازی نیست خریدار قوا و زمان خود را صرف حبه کردن کله قند نماید.
اغلب شما همیشه قند را تنها به رنگ سفید می شناختید. اما در حال حاضر، قند های طعم داری به بازار عرضه می شوند که علاوه بر طعم خوب و زیبایی که دارند، خواص درمانی بسیاری هم به همراه خواهند داشت. این نوع از قند ها را در بازار فروش با نام قند طعم دار می شناسند.

قند طعم دار و انواع آن

قند های طعم دار این روز ها طرفداران بسیاری دارند. هم به دلیل اینکه جنبه پذیرایی داشته و هم اینکه دارای طعم و مزه بسیار خوبی هستند.
البته تمامی قند های طعم دار موجود در بازار، به کمک اسانس ها و طعم دهنده های طبیعی تهیه نمی شود. برخی ممکن است به کمک رنگ های شیمیایی خوراکی و افزودنی های مجاز، به قند طعم دار و رنگی تبدیل شوند. این نمونه از قند ها به دلیل وجود مواد شیمیایی، هر چند هم که برای خوردن مجاز باشند، ممکن است در طولانی مدت به دبن فرد مصرف کننده آسیب وارد کنند.
برخی دیگر از کارخانه های تولیدی قند طعم دار که یکی از آن ها با نام تجاری ساپید فعالیت می کند، قند هایی را به صورت حبه ای و یا کله قند تولید می نماید که برای طعم دهی به آن ها از اسانس های طبیعی و گیاهان دارویی استفاده می نماید.
یکی از پر طرفدار ترین قند حبه ای ساپید، قند زعفرانی تولیدی در این کارخانه است که بیش از دیگر قند های طعم دار در بازار فروش شناخته شده می باشد.
قند زعفرانی حبه ای ساپید، به دو شکل تولید می شود. این دو نوع از قند زعفرانی عبارتند از:

  1. قند هایی که به طور کلی از طعم دهنده تهیه شده اند.
  2. قند هایی که تنها لایه ای از آن ها با زعفران طعم دار شده است.

از انواع دیگر قند ساپید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قند زنجبیلی
  • قند هل دار
  • قند شکلاتی

و … .
بیشتر شیرین کننده های شرکت ساپید، فاقد قند بوده و همین مسئله سبب می شود تا حتی افراد دیابتی هم بتوانند بدون نگرانی، قند و شکر مورد نظر خود را مصرف نمایند.

قند زعفرانی

خرید و فروش قند زعفرانی

همانطور که گفته شد، قند زعفرانی یکی از بهترین گونه های قندی است که در بازار فروش یافت می شود و انصافا هم فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.
البته تنها کارخانه ساپید نیست که قند طعم دار زعفرانی را به صورت حبه یا قند کله تولید می کند، بلکه کارخانه های دیگری هم هستند که تولید قند و شکر طعم دار را به بهترین نحو انجام داده و محصولات تولیدیشان را به بازار فروش عرضه می کنند.
اگر شما هم تمایل دارید تا قند زعفرانی ساپید را خریداری کرده و نه تنها خود از خواص و فواید آن بهره مند شوید، بلکه برای پذیرایی از میهمانان خود از قند زعفرانی مورد نظر استفاده کنید، بهتر است برای خرید اینترنتی این محصول از سایت و فروشگاه های مجازی فعال کمک بگیرید.
با مراجعه به سایت خرید اینترنتی قند، می توانید قند زعفرانی در وزن های مختلف ۳۵۰ گرمی یا بیشتر را از فروشگاه آنلاین مورد نظر خریداری نمایید.

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

قند حبه ارگانیک

خرید انواع قند حبه ای ارگانیک مرغوب

آیا خریدار قند حبه ای ارگانیک هستید؟ آیا از بهترین قند حبه ای ارگانیک اطلاع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران