بازار قند ایران
پنج شنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند بسته بندی / خرید و فروش قند حبه بسته بندی

خرید و فروش قند حبه بسته بندی

آیا خرید و فروش قند حبه بسته بندی در بازار بیشتر رونق دارد یا قند فله؟ به نظر شما، از نظر کیفیتی، قند بسته بندی در درجه بالاتری قرار دارد یا قند فله؟ به عنوان خریدار، قصد خرید کدام نمونه از قند در بازار را دارید؟
یکی از ده ها مشتقی که از شکر به دست می آید، قند است. قند همانند شکر، ساکارز بالایی داشته و همچنین کالری زیاد آن سبب شده تا محدودیت هایی برای مصرفش وجود داشته باشد. کسانیکه اضافه وزن دارند، افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، بیماران دیابتی و …، همه و همه در زمره افرادی قرار می گیرند که نبایستی بیش از اندازه قند را در برنامه غذایی خود داشته باشند.
البته افراد عادی هم باید توجه ویژه ای به میزان مصرف قند در برنامه غذایی خود داشته باشند. زیرا مصرف زیاد قند، بیماری های بسیاری را سبب خواهد شد.
مسئله دیگری که باید مورد توجه افراد مصرف کننده قند قرار گیرد، این است که کیفیت قند را کم اهمیت تر از قیمت آن ندانند. زیرا قند از سه نوع در بازار موجود است:

  1. قند طبیعی که از عصاره اصلی نیشکر یا چغندرقند به دست آمده
  2. قند هایی که در تولید آن ها مواد شیمیایی و افزودنی هایی همچون جوهرقند نقش داشته
  3. قند های رژیمی که شیرین کننده های مصنوعی در تولیدشان کاربرد داشته

توجه داشته باشید، از قند هایی که انواع آن در بالا معرفی شد، همه به دو صورت بسته بندی و فله در بازار توزیع می گردد.

قند حبه

قند حبه بسته بندی

می دانید که تا چند سال گذشته، قند به صورت کله به بازار عرضه می شد و خریدار می بایست به کمک قند شکن و لوازمی از این دسته، قند کله را به حبه های کوچک قند تقسیم کند.
این کار بسیار زمان بری بوده و از آن جایی که تکنولوژی در پی راحت کردن امور برای انسان ها می باشد، کارخانه های تولیدی قند‏، دستگاه هایی را به کار گرفتند که قند حبه تولید می کند.
قند حبه در کارخانه ها به دو شکل زیر تولید می شود:

  1. تولید قند حبه به صورت مستقیم از طریق قالب های مخصوص
  2. تولید قند کله و کمک گرفتن از دستگاه های قند شکن و تبدیل آن به قند حبه

یکی از مسائلی که بایستی در کارخانه های تولیدی قند بسیار مورد توجه قرار گیرد و کیفیت قند تولیدی به این موضوع بسیار بستگی دارد، نوع بسته بندی قند می باشد.
با توجه به اینکه قند دارای رطوبت بیشتری از شکر بوده، مسلما قدرت جذب آلودگی هم در آن بالاتر بوده و همین سبب می شود تا قند تولیدی کیفیت ابتدایی را نداشته باشد.
پس کارخانه های تولیدی بایستی توجه ویژه ای به این داشته باشند که نوع بسته بندی، بسیار مرغوب بوده و از تمامی استاندارد ها و نکات بهداشتی پیروی نماید.
هم قند حبه و هم قند کله را می توان در بسته بندی های مخصوص خریداری کرد.

قند بسته بندی

خرید قند فله یا قند بسته بندی؟

شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که حال بهتر است قند فله خریداری شود یا قند بسته بندی؟
در پاسخ به این سوال، باید گفت که اگر کیفیت قند برایتان بیش از هرچیزی با اهمیت تر می باشد، بهتر است قند بسته بندی را حال فرق نمی کند به صورت حبه باشد یا کله، خریداری نمایید.
کسانیکه کیفیت قند برایشان چندان پر اهمیت نیست، ترجیح می دهند قند را به صورت فله خریداری کنند. ناگفته نماند که خرید قند به صورت فله، ممکن است آلودگی های زیادی را به بدن فرد منتقل کند. زیرا همانطور که از قبل گفته شد، قند قابلیت زیادی در جذب آلودگی ها داشته و اگر در بسته بندی های استاندارد و مخصوص قرار نگیرد، نه تنها با خشک شدن رطوبت، تغییر رنگ و مسائلی از این قبیل، کیفیت ابتدایی خود را از دست می دهد، بلکه آلودگی های زیادی هم بدان جذب خواهد شد.
با مراجعه به مراکز فروش قند و شکر در شهر محل زندگیتان و یا سر زدن به سایت هایی که عرضه مواد غذایی را بر عهده داشته و از محصولات توزیعی آن ها می توان قند را نام برد، می توانید بهترین نوع قند را که در بسته بندی های استاندارد، شکیل و زیبا قرار گرفته است، خریداری نمایید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده قند تک نفره

قیمت عمده قند تک نفره بسته بندی

قیمت عمده قند تک نفره بسته بندی تک نفره چه موارد مصرفی دارد؟ قیمت عمده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران