بازار قند ایران
یکشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۰
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید و فروش قند خوش طعم زنجان

خرید و فروش قند خوش طعم زنجان

آیا می دانستید که خرید و فروش قند و مشتقات به دست آمده از شکر، قابل خریداری از سایت های اینترنتی می باشد؟ آیا می دانستید که قند زنجان، یکی از خوش طعم ترین قند های موجود در بازار به شمار می رود؟
قند و شکر، از جمله محصولاتی هستند که استفاده زیاد آن ها سبب بیماری و عدم استفاده از آن ها سبب کمبود انرژی در بدن می شود. زیرا قند و شکر به دلیل ساکارز و مواد دیگری که دارند، می توانند تا حدودی تامین کننده بخش قابل توجهی از انرژی مصرفی روزانه افراد به شمار روند.
ایران که به دلیل داشتن مزارع زیاد چغندرقند و نیشکر، در زمینه تولید قند و شکر بسیار شناخته شده می باشد، بخشی از قند و شکر تولیدی خود را به بازار فروش کشور های مختلف عرضه می نماید و می توان گفت یکی از صادر کننده های قند و شکر به بازار جهانی، ایران می باشد.
اغلب تولید کننده های قند در ایران، قند و شکر را به روش سنتی و بدون دخالت هیچگونه مواد شیمیایی و افزودنی تهیه و تولید می نمایند. یکی از شهر هایی که قند خوش طعم را تولید کرده و در بازار فروش هم محصولات تولیدی این شهر شناخته شده می باشد، زنجان است.

تولید قند در زنجان

همانطور که گفته شد، قند خوش طعم زنجان به روش سنتی تولید می شود. بدین شکل که گیاهان نیشکر و چغندرقند که ماده اولیه تهیه و تولید شکر و مشتقات آن می باشند، از مزارع برداشت شده و بعد از شسته شدن، تکه تکه شده و یا کاملا له می شود.
طی مراحلی که شامل حرارت دادن، حذف ناخالصی ها و از این قبیل می باشد، شکر به شکری خام و تصفیه شده تبدیل می شود.
این شکر اگر بدون حذف ملاس، به همراه آب ترکیب شود، قند قهوه ای را به وجود می آورد. در غیر اینصورت، قند سفید تولید می گردد.
در کارخانه تولیدی زنجان که قند های بسیار خوش طعم و خوشمزه تولید می شود، مواد شیمیایی، افزودنی ها و جوهر قند، هیچ نقشی در تهیه و تولید شکر و قند تهیه شده از آن ندارند. به همین دلیل است که قند و شکر طعم اصلی خود را دارا می باشند.
همین کیفیت و خوش طعم بودن قند زنجان، سبب شده تا محصولات تولیدی این شهر در بازار فروش طرفداران خاص خود را داشته باشد.

قند زنجان

خرید قند خوش طعم زنجان

در بازار فروش زنجان، فروشگاه هایی هستند که در واقع عرضه کننده قند تولیدی محصول این شهر می باشند. اما در شهر های مختلف و در اغلب فروشگاه ها، قند و شکر زنجان به وفور یافت می شود. زیرا قند زنجان خوش طعم بوده و در سراسر کشور مصرف کننده های بسیاری را به خود جذب کرده است.
به هر حال، نه تنها از طریق مراجعه به مراکز فروش می توانید به خرید قند زنجان اقدام کنید، بلکه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی که چند سالی است در زمینه عرضه قند و شکر فعالیت می کنند، کمک بسیاری در خرید اینترنتی قند و شکر به افراد مصرف کننده خواهند کرد.
البته کسانیکه خود دارای فروشگاه عرضه قند و شکر بوده و مغازه توزیع مواد غذایی دارند، می توانند با ارتباط گرفتن با تامین کننده های قند در ایران، قند خوش طعم زنجان را به صورت عمده خریداری کرده و با خرید عمده قند، از تخفیف های خوبی بهره مند شوند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شکر قهوه ای

خرید و فروش شکر قهوه ای

قیمت شکر قهوه ای چقدر است؟ خرید شکر قهوه ای عمده چگونه انجام میشود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران