بازار قند ایران
پنج شنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند حبه / مرکز فروش عمده قند حبه در ایران

مرکز فروش عمده قند حبه در ایران

تولید قند حبه خوش طعم، نیاز به استفاده از دستگاه های با تکنولوژی بالا دارد. قطعاً کیفیت بالای دستگاه بر روی قیمت آن اثر گذار است.
صنعت تولید قند در کشور های زیادی، پیشرفت های چشم گیری داشته و کارخانه هایی که از دستگاه تولید قند باکیفیت، پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کنند تا قند حبه و یا قند کله را به بازار عرضه نمایند، قند تولیدی آن ها در زمره بهترین ها قرار خواهد گرفت. البته نمی توان منکر کیفیت بالای قند تولیدی در کارگاه قند ریزی که به روش های سنتی عمل می کنند شد. زیرا هر یک از این تولیدی ها، به سبک خود برای تهیه قند، آماده سازی و عرضه آن به بازار فروش قند و شکر اقدام کرده و نمی توان لزوما، کیفیت قند یکسانی از هر کدام این تولیدی ها انتظار داشت.
قند حبه در بازار امروز، به دو روش تولید می گردد:

  1. تولید قند کله و کمک گرفتن از دستگاه های خرد کن قند برای آماده سازی قند حبه
  2. تولید قند حبه در قالب های مخصوص به سبب یکسان شدن تمامی حبه های قند

دستگاه تولید قند حبه

همانطور که گفته شد، دو نوع دستگاه برای تولید قند حبه در بازار فروش موجود است. یکی از دستگاه ها، قند حبه را به صورت پرسی تولید کرده و قالب های کوچک مکعبی شکل در این دستگاه، اندازه های یکسان حبه قند را سبب شده است.
دستگاه های دیگری هم هستند که در اغلب کارخانه های تولیدی قند به کار گرفته شده و نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ای است که قند کله که به روش پرسی یا تبلور تولید شده است را دریافت کرده و با تجهیزاتی که دارد، عملیاتی بر روی کله قند اعمال کرده و آن را به قند حبه تبدیل می کند.
با جستجو در سایت هایی همچون آپارات، می توانید هر یک از این نوع دستگاه هایی که گفته شد را مشاهده کرده و با نحوه عملکرد آن ها در تولید قند حبه آشنا شوید.
ناگفته نماند که اگر شما تمایل را راه اندازی خط تولید قند دارید، بهتر است به کیفیت دستگاه ها و اینکه آیا مطابق با متد روز دنیا هستند یا نه را مورد بررسی قرار دهید. چون مسلم است که هر چه کیفیت دستگاه تولید قند مورد نظر بالاتر باشد، می تواند قند درجه یک و با کیفیت بالا را تولید کرده و این سبب می شود تا فروش خوبی برای تولید کننده قند در بازار داخلی و خارجی کشور، رقم بخورد.

دستگاه تولید قند حبه

قیمت دستگاه تولید قند

این موضوع که هرچه دستگاه تولید قند پیشرفته تر باشد، قیمت خرید آن در بازار فروش هم بیشتر است، امری طبیعیست. زیرا در ساخت دستگاه تولید قند حبه، اگر تکنولوژی روز دنیا به کار گرفته شده باشد و آپشن هایی که دستگاه مورد نظر دارد، در دیگر دستگاه های تولیدی وجود نداشته باشد، مسلما قیمت آن بیشتر از دستگاه های معمولی خواهد بود.
البته مسائل دیگری هم هستند که بر قیمت دستگاه تولید قند اثرگذار می باشند. این مسائل عبارتند از:

  • خارجی و وارداتی بودن دستگاه
  • برند بودن دستگاه ایرانی یا خارجی
  • هزینه های حمل و نقل واردات
  • داشتن یا نداشتن تکنولوژی پیشرفته

و … .
از طرفی، پیشرفته بودن دستگاه تولید قند، سبب تهیه قند حبه و یا کله ای می شود که بهترین میزان کیفیت را در بازار خواهد داشت.
اگر می خواهید از قیمت انواع دستگاه های تولید کننده قند حبه و یا کله اطلاع پیدا کنید، پیشنهاد می شود که سایت های اینترنتی که در زمینه خرید و فروش دستگاه های صنعتی فعالیت دارند مراجعه نمایید. همچنین از این راه می توانید با نحوه عملکرد، آپشن های دستگاه و مسائلی از این دسته آشنا شوید.

منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

قیمت قند حبه بهداشتی

قیمت قند حبه بهداشتی بسته بندی شده درب کارخانه

قیمت قند حبه بهداشتی بسته بندی شده اعلا، فروش قند حبه بهداشتی در اینجا ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران