بازار قند ایران
یکشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند فریمان / قیمت قند شکسته فریمان

قیمت قند شکسته فریمان

بهترین و مناسب ترین قیمت خرید و فروش انواع قند شکسته و بسته بندی شرکت فریمان در سایت ما موجود است. قند شکسته فریمان، از جمله باکیفیت ترین قند های تولید ایران به شمار می رود.
مسلما با مراجعه به بازار خرید و فروش قند، قند بسته بندی شرکت فریمان را دیده اید. فریمان از جمله تولید کنندگان خوب قند در ایران بوده و طی سال های طولانی، توانسته تجربیات زیادی را در زمینه تولید قند و عرضه آن به بازار فروش کسب کند. به همین دلیل است که قند فریمان در زمره بهترین ها قرار خواهد گرفت.
قند تولیدی در کارخانه فریمان، کیفیت بسیار بالایی داشته و مواد اولیه ای که در خط تولید قند کارخانه فریمان به کار گرفته می شود، تماما محصولاتی هستند که به صورت طبیعی تهیه شده و ارگانیک محسوب می شوند. در ادامه بیشتر پیرامون کارخانه فریمان، محصولات تولیدی آن و همچنین قیمت قند فریمان در بازار فروش صحبت خواهد شد.

کارخانه قند فریمان

کارخانه تولیدی قند ثابت خراسان که با نام تجاری فریمان محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه می کند، در شهر مشهد به فعالیت خود مشغول شده و دستگاه های مدرن و پیشرفته ای را برای تولید قند به کار گرفته است.
هر چند که تنوع محصولات تولیدی این کارخانه و مجموعه تولیدی چندان زیاد نیست، اما کیفیت قند تولیدی در حدی می باشد که قابل قیاس با بسیاری از کارخانه های تولیدی قند ایران نخواهد بود.
کارخانه قند فریمان، بر خلاف بسیاری از کارخانه های ایرانی که نیشکر را در تهیه و تولید قند به کار می گیرند، از چغندر قند استفاده کرده و قند چغندر قند را طی عملیات تولید، تهیه و آماده سازی می نماید.
از محصولات کارخانه قند فریمان، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قند کله بسته بندی
  • قند کله فله
  • قند شکسته بسته بندی
  • قند شکسته فله

اگر می خواهید برای خرید عمده قند، از طریق سایت های اینترنتی اقدام کنید، وبسایت رسمی خود کارخانه های سهامی خاص و عام تولید کننده قند در شهر مشهد، می توانند راهنمای خوبی برای شما به شمار روند.

کارخانه قند فریمان
قند فریمان

قیمت قند فریمان

همانطور که بیان شد، قند فریمان نمونه ای از قند پر فروش در بازار ایران بوده و دلایل زیادی سبب شده تا قند مورد نظر، خریداران زیادی داشته باشد.
یکی از این دلایل به جز کیفیت بالای قند فریمان، قیمت مناسب این محصول در بازار فروش است. هر چند که قیمت قند شکسته، کله و دیگر نمونه های آن طبق مصوبات صنف قند و شکر تعیین می گردد، اما بسیاری از کارخانه های تولیدی قند، هر چند که کیفیت محصولشان چندان بالا نیست، اما قیمت بالایی برای فروش آن در بازار تعیین می کنند. در صورتیکه کارخانه قند فریمان چنین نبوده و قیمت قند شکسته و یا قند کله فریمان، مطابق با مصوبات صنف قند و شکر ایران است.
سایت هایی نظیر بازار قند ایران، کمک بزرگ به افرادی هستند که تمایل به خرید حضوری قند و شکر نداشته و می خواهند پیش از خرید، از قیمت هر کیلو از قند شکسته و یا کله در بازار فروش مطلع شوند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

قند فریمان

قیمت اینترنتی قند و شکر فریمان

اطلاع از قیمت عمده انواع قند و شکر فله و بسته بندی با برند فریمان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران