بازار قند ایران
شنبه , ۲۰ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند شکسته / قیمت قند شکسته کارتنی در بازار فروش

قیمت قند شکسته کارتنی در بازار فروش

آیا می توانید در رابطه با قیمت قند شکسته کارتنی در بازار، اطلاعاتی در اختیار خریداران قرار دهید؟ آیا بازار فروش قند و شکر در ایران، خوب است یا نه؟ تعدادی از کارخانه های تولیدی قند را نام ببرید.
بازار فروش قند در ایران و در بسیاری از کشور ها، رونق بسیاری گرفته است. اما توجه داشته باشید، قندی به خوبی خرید و فروش می شود که کیفیت لازم و کافی را داشته باشد. در غیر اینصورت، فروش خوبی را در بازار از آن خود نخواهد کرد.
قند در اصل باید از عصاره نیشکر تهیه شود. اگر غیر از این باشد و از مواد شیمیایی و افزودنی ها در تولید قند استفاده شود، کیفیت پایین قند سبب کم فروش شدن آن در بازار خواهد شد.
آیا چیزی در رابطه با نحوه تولید قند می دانید؟ آیا می دانید قند به چه شکل هایی در بازار فروش قابل خریداری می باشد؟ آیا از مسائلی که قیمت قند را تحت تاثیر قرار می دهد چیزی می دانید؟
تولید قند چندان کار پیچیده ای نمی باشد و اصلی ترین مسئله در تولید آن، نسبت مخلوط کردن شکر، آب و افزودنی هایی است که سبب طعم دار شدن قند می شود.
قند را به شکل های مختلفی قالب می زنند. در ابتدا، قند به صورت کله قند به بازار عرضه می شد و امروزه می توان نمونه های قند شکسته و حبه هم از بازار خریداری کرد.
مسائل و موضوعات زیادی وجود دارد که امکان دارد قیمت قند را تحت تاثیر خود قرار دهد. از میان این موضوعات، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان عرضه و تقاضا در بازار
  • کیفیت و مرغوبیت قند
  • صادرات و واردات از ایران و به ایران

و … .
در ادامه، پیرامون قیمت قند در بازار فروش بیشتر صحبت خواهد شد.

قند کارتنی

بازار خرید قند شکسته

این روز ها به دلیل اینکه افراد دیگر زمان لازم برای شکستن قند و تبدیل کله قند به قند شکسته و حبه را ندارند، کارخانه ها با به کارگیری دستگاه های مخصوصی، کله قند را به قند حبه تبدیل کرده و در بسته بندی های استاندارد به بازار عرضه می کنند.
مغازه ها و هایپرمارکت های عرضه مواد غذایی، برای اینکه راحت تر قند مورد نیاز مشتریان خود را از واحد های تولیدی قند خریداری کنند، بهتر است قند کارتنی شکسته را تهیه نمایند.
در این نوع بسته بندی که توسط برخی از کارخانه های تولیدی قند صورت می گیرد، بسته های کوچک قند شکسته وجود دارد که در برخی کارتن ها این تعداد از بسته بندی ۱۲ تا و در برخی دیگر بیشتر هم قرار خواهد گرفت.
توجه داشته باشید که حتی الامکان، از خرید قند شکسته کارتنی که به صورت فله در اختیار مشتریان قرار می گیرد اجتناب کنید. زیرا قند فله، کیفیت ابتدایی خود را نداشته و به دلیل عدم وجود آن ها در بسته بندی های استاندارد، ممکن است آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده باشد.

قند شکسته

قیمت قند در بازار فروش

همانطور که در ابتدا بیان شد، مسائل زیادی است که نمی توان تاثیر آن بر قیمت خرید و فروش قند در بازار نادیده گرفت. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توان گفت، به طور مثال اگر قند شکسته در بازار فروش، با تقاضای زیادی رو به رو شود و عرضه در بازار چندان بالا نباشد که بتواند پاسخگوی تمامی نیاز های قند افراد خریدار شود، مسلما ناخودآگاه در اقتصاد کشور، قیمت روز قند تا حدودی بالا خواهد رفت.
موضوعات دیگری که در بالا اشاره شد هم هرکدام به شکلی، بر قیمت قند در بازار تاثیر می گذارند.
زیاد بودن صادرات قند، کم بودن واردات، گران یا ارزان شدن کالای مکمل و جانشین قند و …، همه و همه می تواند جزو مسائلی به شمار روند که تاثیرشان بر قیمت قند در بازار فروش، غیر قابل انکار است.
بهترین تولیدکنندگان قند در ایران‏‏، کارخانه هایی نیستند جز نقش جهان‏، افضلی، کامور و … که هرکدام قند را به روش مدرن یا سنتی تولید کرده و با بالاترین کیفیت‏، روانه بازار فروش می کنند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

قیمت قند شکسته نایلونی

قیمت قند شکسته نایلونی درب کارخانه

قیمت قند شکسته نایلونی خرید و فروش قند شکسته نایلونی از درب کارخانه دربازار قن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران