بازار قند ایران
جمعه , ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند مشمش / قیمت قند مشمش درب کارخانه

قیمت قند مشمش درب کارخانه

قیمت قند مشمش و قیمت قند شکسته مشمش درب کارخانه مشهد را در اینجا مشاهده کنید. قیمت روز قند و قیمت قند مشمش و خرید قند مش مش و فروش قند مشمش توسط کارخانه مش مش مشهد انجام میشود و برای خرید عمده قند شکسته مشمش با بازار قند ایران همراه باشید.

قیمت قند مشمش ۵ کیلویی

قند مشمش یکی از بهترین برند های قند تولید شده در ایران است که از بهترین شکر مرغوب و با استفاده از مدرن ترین ماشین آلان تولید میشود و شامل قند شکسته ۵ و ۳ کیلویی کارتن و قند نایلونی است.

قیمت قند مشمش ۵ کیلویی و انواع قند شکسته ۵ کیلویی توسط کارخانه قند مشمش تعین میشود و لیست قیمت انواع قند را میتوانید از قسمت لیست قیمت قند با کلیک روی عکس زیل مشاهده کنید.

لیست قیمت قند
لیست قیمت قند

کارخانه قند مشمش مشهد

کارخانه قند مشمش مشهد توسط شرکت مش مش مشهد که با نام صنایع غذایی بهناز گلبهار ایجاد شده است که در زمینه تولید انواع قند شکسته مشمش کارتنی و نایلونی فعالیت دارد.

برای خرید قند مشمش از کارخانه و مشاهده قیمت قند مشمش میتوانید با مدیریت فروش در انتهای این مطلب در تماس باشید.

خرید قند مشمش

صنایع غذایی بهناز گلبهار مشمش

صنایع غذایی بهناز گلبهار موسوم به مشمش شرکت بزرگی است که در زمینه تولید محصولات غذایی مخصوصا تولید انواع قند شکسته فعالیت دارد و با برند مشمش تولید و عرضه میشود.

خرید انواع قند شکسته مشمش از طریق کارخانه تولید قند مشمش انجام میشود و قیمت قند مشمش نیز توسط مدیریت فروش که در انتهای این مطلب و یا در بخش مدیران فروش قند قرار دارد.

قیمت قند شکسته مشمش

قیمت قند شکسته مشمش

قیمت قند شکسته مشمش که شامل قند شکسته نایلونی و کارتنی است متناسب با قیمت روز شکر برآورد میشود و با توجه به نوسانات بازار خرید و فروش قند تعین و در سایت بازار قند ایران قرار میگیرد و شما میتوانید قیمت قند مشمش را  مشاهده کنید.

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران