بازار قند ایران
پنج شنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خانه / دسته‌بندی نشده / محصولات کارخانه قند مجلسی ایران

محصولات کارخانه قند مجلسی ایران

آیا از محصولات کارخانه قند که در ایران فعالیت می کند آگاهی دارید؟ آیا اطلاعاتی در خصوص کارخانه قند مجلسی در دست داشته و می دانید که کیفیت قند تولیدی این مجموعه، راضی کننده هست یا نه؟
صنعت تولید قند در ایران، یکی از صنایع پیشرفته بوده و شهر هایی از قبیل یزد، پیشتاز در این صنعت می باشند. قند در کارخانه های ایرانی، به بهترین نحو تولید می شود و می توان گفت که اکثر کارخانه ها و یا کارگاه قند ریزی، قند را به روش های سنتی که در گذشته مرسوم بوده تولید می کنند تا طعم و مزه قند اصیل را بدهد. البته ناگفته نماند که بیشترین نقش در کیفیت قند را مواد اولیه مورد نیاز ایفا می کنند. قند در حالت کلی، بر حسب نوعش، ممکن است از شکر یا پودر شکر آسیاب شده تولید شود. به همین دلیل است که قند ممکن است در هر کارخانه تولیدی و به هر روشی که تولید شود، گونه های مختلفی داشته باشد.
بیشترین قند مصرفی در بازار ایران، قند سفید است و اکثرا از قند سفید در برنامه غذایی خود استفاده می کنند.

کارخانه قند مجلسی ایران

همانطور که می دانید، تهران در زمره شهر های صنعتی قرار گرفته و کارخانه های زیادی در آن مشغول به کار هستند. در این میان، کارخانه قند مجلسی هم وجود دارد که کیفیت محصولات تولیدی آن، زبانزد خاص و عام می باشد.
کارخانه قند مجلسی، با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه از قبیل شکر، به کارگیری دستگاه های بسیار پیشرفته که مطابق با استاندارد ها طراحی شده و …، توانسته با تولید قند باکیفیت و عرضه آن به بازار فروش، مشتریان زیادی را به خود جذب کند.
نمی توان گفت که همه کارخانه قند ایران، استاندارد ها و بهداشت را در خط تولید قند رعایت می کنند، اما کارخانه قند مجلسی جزو معدود کارخانه هایی است که به کیفیت محصولات تولیدی عرضه شده به بازار، بسیار اهمیت می دهد. همین گونه از مسائل سبب شده که قند مجلسی، بازار فروش خوبی را از آن خود کند.
در ادامه، چکیده ای از محصولات کارخانه قند مجلسی در اختیار شما علقمندان قرار خواهد گرفت.

کارخانه قند مجلسی

محصولات کارخانه قند مجلسی

کارخانه قند مجلسی همانند بسیاری دیگر از کارخانه های تولیدی، به منظور جذب مشتری بیشتر، کسب درآمد بهتر و …، بایستی تنوع در محصولات تولیدی خود را افزایش دهد. برخی از کارگاه های قند ریزی، محصولات تولیدی شان را تنها محدود به قند کله و قند حبه کرده و سعی در تولید محصولات جدید ندارند.
در صورتیکه کارخانه قند مجلسی، با تنوع دادن به محصولات تولیدی شان، توانسته اند روزانه به تعداد مشتری های ثابت خود بیافزایند.
از محصولات کارخانه قند مجلسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قند حبه بسته بندی و فله برای مصرف روزانه
  • قند کله بسته بندی و فله برای مصرف روزانه
  • قند حبه مجلسی و پذیرایی
  • قند بسته بندی یک نفره مناسب برای هتل ها، رستوران ها و …

و از این قبیل.
به منظور کسب اطلاعات در خصوص نحوه خرید، قیمت قند در بازار فروش ایران و …، می توانید از سایت هایی که زیر نظر شرکت قند مجلسی فعالیت می کنند کمک بگیرید. زیرا این راه نه تنها می تواند ساده ترین روش ممکن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید قند مجلسی باشد، بلکه در زمان و همچنین هزینه ها هم صرفه جویی خواهد کرد. زیرا شما با یک کلیک، می توانید اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص هر کارخانه قند که مد نظرتان است، به دست آورید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شکر قهوه ای

خرید و فروش شکر قهوه ای

قیمت شکر قهوه ای چقدر است؟ خرید شکر قهوه ای عمده چگونه انجام میشود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران