بازار قند ایران
جمعه , ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند کله / مرکز فروش قند کله نقش جهان

مرکز فروش قند کله نقش جهان

آیا می دانستید که کارخانه تولیدی قند نقش جهان، در برخی از شهر های کشور، دارای نمایندگی و مرکز فروش قند کله و حبه ای می باشد؟ آیا قند نقش جهان در بسته بندی ارائه می شود یا به صورت فله؟
در خانه های ایرانی، یکی از شیرین کننده هایی که عضو جدایی ناپذیر از نوشیدنی های تلخی مانند چای، قند می باشد. قند تشکیل شده از شکر و آب می باشد که طی مراحل متعددی تولید می گردد. در سال های دور، قند به روش سنتی در کارگاه های تولید قند، آماده سازی شده و روانه بازار فروش می شد. اما امروزه کمتر کارخانه قند و شکری دیده می شود که از روش های سنتی برای تولید قند استفاده کرده و محصول خود را به بازار عرضه نماید.
زیرا تکنولوژی پیشرفته شده و دستگاه هایی در اختیار کارخانه و کارگاه های تولید قند قرار گرفته است که روش تولید قند که به صورت سنتی بود را به مدرن تبدیل کرده و همچنین سرعت تولید قند و عرضه آن به بازار را افزایش داده است.
می دانید که قند هم به صورت کله در بازار فروش وجود دارد و هم به صورت حبه. اغلب خریداران قند، تمایل دارند تا قند حبه را خریداری کرده و زمان زیادی برای شکستن و حبه کردن آن صرف نکنند. از طرفی هم کله قند هنوز طرفداران خاص خود را دارد.

کارخانه تولید قند در ایران

نام بردن تمامی کارخانه های تولید قند در ایران، کار سخت و غیر ممکنی می باشد. اما می توان از برخی آن ها به عنوان بهترین تولید کننده های قند در ایران اشاره کرد.
یکی از این کارخانه های تولید کننده برتر، کارخانه قند نقش جهان است که فعالیت خود را سال های زیادی است که در استان اصفهان آغاز کرده و با در تولید بهترین نوع قند کله و حبه، توانسته جایگاه خوبی را در بازار فروش قند به خود اختصاص دهد.
مسائلی که در زیر به آن ها اشاره خواهد شد، سبب شده تا قند نقش جهان در بازار فروش، جزو بهترین ها شناخته شود:

  • عدم استفاده از مواد شیمیایی و افزودنی در تولید قند
  • رعایت استاندارد ها در آماده سازی قند
  • تولید قند به روش سنتی و مدرن
  • رعایت اصول بهداشتی در خط تولید قند
  • بهترین نوع بسته بندی

و غیره.
کارخانه تولید قند نقش جهان، با به کارگیری دستگاه های مخصوص به منظور حبه کردن قند تولیدی، توانسته است که قند حبه ای را هم در کنار قند کله به بازار عرضه کند.

مرکز فروش قند کله

خرید و فروش قند نقش جهان

مسلما از طریق سایت های اینترنتی، توانسته اید اطلاعات خوبی پیرامون شرکت قند نقش جهان به دست آورده و با محصولات تولیدی توسط این مجموعه، آشنا شوید. حال اگر قصد خرید قند نقش جهان را دارید، راه های مختلفی برای شما وجود دارد که یکی از ساده ترین آن ها، مراجعه به مرکز فروش قند کله و حبه نقش جهان است.
شرکت نقش جهان، برای اینکه بتواند محصولات تولیدی خود را به صورت منحصر به فردی به بازار عرضه کند، لازم است تا مرکز فروش و نمایندگی فروش قند کله و حبه را در شهر های مختلف احداث نماید.
البته ناگفته نماند که شرکت نقش جهان، با داشتن وب سایت رسمی در فضای مجازی، توانسته است تا حدودی، خرید و فروش قند کله و حبه به صورت اینترنتی را برای مشتریانش فراهم نماید.
جالب است بدانید که شما از طریق سایت هایی همچون بازار شکر و نمک، می توانید قند کله یا حبه نقش جهان را در هر میزان که تمایل دارید سفارش دهید.
هم خرید جزئی و هم خرید عمده قند از طریق سایت های اینترنتی، به راحتی میسر خواهد بود.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده قند

قیمت عمده قند شکسته و کله

قیمت عمده قند در تهران چقدر است؟ قند کله و شکسته را از کدام استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران