بازار قند ایران
پنج شنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خانه / دسته‌بندی نشده / کارخانجات تولید کننده قند مرغوب در ایران

کارخانجات تولید کننده قند مرغوب در ایران

آیا می توانید لیستی در خصوص کارخانجات قند ایران در اختیار خریداران قرار دهید؟ به نظر شما، کدامیک از کارخانه های تولید کننده قند، محصول مرغوب و باکیفیتی را در دسترس مشتریان قرار خواهند داد؟
تولید قند در ایران، از جمله صنایعی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و طی سال های متمادی، تعداد کارخانه های تولید کننده قند در ایران افزایش یافته است. البت این بدان معنی نیست که تمامی کارخانه های تولیدی قند، قند مرغوب و باکیفیتی تولید می کنند. بلکه ممکن است محصول تولیدی برخی از این مجموعه های فعال در زمینه صنعت تولید قند، محصولشان را با درجه کیفیتی پایینی روانه بازار فروش کنند.
می دانید و آگاه هستید که در زمان های دور، روش های سنتی برای تولید قند به کار می گرفت و اغلب در شهر های مختلف، کارگاه قند ریزی به تولید قند مشغول بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن دستگاه های مخصوص و مطابق با متد روز دنیا، کارخانه های تولید قند تاسیس شده که هر یک روش تولید متفاوتی را پیش گرفته اند.
در حالت کلی، قند به دو روش زیر تولید می گردد:

  1. تولید قند به کمک تبلور
  2. تولید قند به روش پرس
کارخانجات قند ایران

ویژگی قند درجه یک چیست؟

وقتی صحبت از قند درجه یک به میان می آید، بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه می توان قند باکیفیت را از قند بی کیفیت و نامرغوب تشخیص داد.
همه شما می دانید که قند نوعی محصول گیاهی است که طی عملیات تولید، از گیاهی به شکر تبدیل شده و در نهایت به قند تبدیل می گردد. این گیاهان ممکن است نیشکر، چغندرقند و یا استویا باشند که هر یک میزان کالری، قند و حتی خواص و فواید متفاوتی خواهند داشت.
اگر قرار باشد در خصوص ویژگی های قند مرغوب، اطلاعاتی در اختیار خریداران قرار گیرد تا بتوانند به راحتی از بازار فروش، قند باکیفیتی را تهیه کنند، لازم است به موارد زیر توجه نمایند:

  • طبیعی و ارگانیک بودن: هرچه مواد اولیه و مصرفی در خط تولید قند، از مواد طبیعی، ارگانیک و غیر شیمیایی باشد، قند تولیدی مرغوبیت بیشتری هم خواهد داشت.
  • داشتن دانه های شفاف و درشت: اگر دانه های شکری که در تولید قند به کار گرفته شده، شفاف و براق باشد، نشان از این است که شکر مورد استفاده در خط تولید قند، بدون ناخالصی بوده است.
  • طعم شیرینی به اندازه: شیرینی زیاد از حد و یا کم شیرینی بودن قند، نشان از وجود افزودنی های شیمیایی در ساختار قند می باشد.

و … .

تولید کننده قند ایران

معرفی کارخانجات قند ایران

پیشتاز بودن ایران در زمینه تولید قند، شکر و مشتقات به دست آمده از این دو محصول، دلیلی اصلی بر وجود کارخانجات قند ایران می باشد. زیرا اگر به مراکز فروش مراجعه کنید، تنوع محصولات و بسته بندی ها نشان می دهد که هر کارخانه ای، با نام تجاری مخصوص به خود، قند تولیدی اش را به بازار فروش عرضه کرده است.
به منظور معرفی کارخانجات قند ایران، لازم است برخی از کارخانه های تولیدی به عنوان برترین تولید کننده قند در ایران، نام برده شوند:

  • کارخانه تولیدی قند نقش جهان
  • کارخانه تولیدی قند فردیسان
  • کارخانه تولیدی قند ارغوان
  • کارخانه تولیدی قند فریمان
  • کارخانه تولیدی قند افضلی

و … .
جالب است بدانید که هر یک از این کارخانجات تولیدی قند در ایران، محصولاتشان تنها محدود به قند سفید حبه و یا کله نیست. بلکه شکر، قند قهوه ای، شکر قهوه ای و محصولاتی از این قبیل را هم در بسته بندی های استاندارد به بازار عرضه می کنند.
برای اینکه شما هم بتوانید چه به صورت عمده و چه به صورت خرده، قند بسته بندی شده حبه و یا کله را با بالاترین درجه کیفیتی خریداری کنید، پیشنهاد می شود ابتدا به وبسایت های رسمی هر یک از این کارخانجات تولید کننده قند در فضای مجازی مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات در خصوص محصول و ویژگی های کیفی آن، برای خرید چه به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمایید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شکر قهوه ای

خرید و فروش شکر قهوه ای

قیمت شکر قهوه ای چقدر است؟ خرید شکر قهوه ای عمده چگونه انجام میشود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران