بازار قند ایران
پنج شنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند قیصر شاهرود / کارخانه قند قیصر در شاهرود

کارخانه قند قیصر در شاهرود

کارخانه قند قیصر شاهرود یکی از تولید کنندگان انواع قند کله و شکسته کارتنی و نایلونی است. کارخانه قند قیصر در شاهرود و قیمت قند شکسته قیصر و مرکز فروش قند بصورت عمده در بازار قند ایران انجام میشود. برای خرید قند قیصر با ما در ادامه همراه باشید.

آدرس کارخانه قند قیصر شاهرود

کارخانه قند قیصر در استان سمنان و شهرستان شاهرود در شهرک صنعتی شاهرود واقع است و در کنار کارخانه قند شمیم شاهرود در یک شهرستان فعالیت میکند. خریداران عمده قند قیصر میتوانید از طریق بازار قند ایران در ارتباط باشید.

برای اطلاع از آدرس کارخانه قند قیصر شاهرود و خرید مستقیم قند از کارخانه میتوانید با مدیریت فروش بازار قند ایران همراه باشید.

فروش قند قیصر

کارخانه تولید قند قیصر شاهرود

کارخانه تولید قند قیصر شاهرود تولید قند کله و شکسته و شکر بسته بندی را انجام میدهد و قند شکسته قیصر شامل قند شکسته کارتنی و نایلونی و قند شکسته ۵ کیلویی قیصر است.

تولیدات قند شاهرود توسط انواع شکر استاندارد و مورد تایید انجام میشود و به سبب قیمت مناسب از خریداران زیادی برخوردار است.

کارخانه قند قیصر شاهرود

خرید مستقیم قند قیصر از کارخانه

خرید مستقیم قند قیصر از کارخانه فواید زیادی دارد اولا میتوان خرید را در تناژ بالا انجام داد و دوما قیمت قند قیصر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و به همین دلیل خریداران بایستی از طریق بازار قند ایران خرید مسقیم از کارخانه شاهرود داشته باشید.

خرید مستقیم انواع قند شکسته و کله قیصر از کارخانه قند قیصر شاهرود و استفاده از تخفیفات خرید در تناژ بالا در این سایت انجام میشود و خریداران قند میتوانند از طریق بخش مدیران فروش قند با ما در ارتباط باشید.

قیمت قند قیصر شاهرود

نمایندگی قند شکسته قیصر

خرید قند های قیصر هم از طریق کارخانه قند قیصر و هم از طریق نمایندگی های فروش قند در شهر های مختلف انجام میشود. برای خرید عمده و تناژ بالای انواع قند شکسته و کله و شکر بسته بندی قیصر میتوانید با بخش مدیران فروش قند در تماس باشید.

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران