بازار قند ایران
جمعه , ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند طعم دار / مرکز فروش عمده قند طعم دار و تزیینی

مرکز فروش عمده قند طعم دار و تزیینی

آیا از طرز تهیه قند در کارخانه های تولیدی چیزی می دانید؟ آیا می دانید چگونه می تواند یک قند طعم دار و رنگی را با بهترین مواد اولیه تهیه کرد؟ کارخانه تولید کننده قند طعم دار ایرانی کدام است؟
مسلما در بازار فروش مواد غذایی و یا میهمانی ها، شاهد و یا مصرف کننده قند طعم دار و یا رنگی بوده اید. این قند ها دارای ساختاری کاملا شبیه به قند سفید بوده، با این تفاوت که اسانس های طبیعی و یا شیمیایی خوراکی بدان اضافه می شود. با توجه به این موضوع، می توان دریافت که دلیل رنگ و طعم متفاوت این گونه از قند ها، افزودنی هایی می باشد که در تهیه قند مورد استفاده قرار می گیرد.
در ادامه، طرز تهیه قند طعم دار رنگی به صورت کامل در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

طرز تهیه قند طعم دار

مسلما در رابطه با طرز تهیه قند معمولی اطلاعاتی در دست دارید. باید گفت، قند تشکیل شده از دو ماده اصلی شکر و آب می باشد که به نسبت ۸ به ۱ با یکدیگر مخلوط شده و در قالب ریخته می شود.
قند در گذشته، تنها به صورت کله قند تولید می شد. اما امروزه به کمک دستگاه های مخصوص که در کارخانه تولید قند به کار گرفته می شود، قند کله به قند حبه ای تبدیل می شود و افراد با توجه به نیازشان، می توانند قند حبه شده و آماده را در بسته بندی های استاندارد از بازار فروش خریداری نمایند.
در اینجا قرار است پیرامون طرز تهیه قند طعم دار صحبت شود. طرز تهیه قند طعم دار با قند سفید چندان متفاوت نبوده و برای اینکه قند سفید را طعم دار کنند، لازم است اسانس گیاهان مختلفی را که جنبه دارویی دارند به آن اضافه نمایند.
البته هستند کارخانه هایی که از اسانس های غیر طبیعی برای طعم دار کردن قند رنگی استفاده می کنند. این قند ها بیشتر جنبه تزیینی داشته و بهتر است از آن استفاده خوراکی نشود.
این در حالیست که قند طعم دار تهیه شده به کمک گیاهان دارویی، انواع مختلفی در بازار فروش داشته و استفاده از آن ها نه تنها مضر نمی باشد، بلکه می تواند به درمان بسیاری از بیماری ها هم کمک کند.
انواع قند طعم دار هم در بازار فروش به صورت حبه ای یافت می شود و هم کله قند. جالب است بدانید که امروزه در کارخانه های تولیدی، قند طعم دار به دو صورت تولید می شود:

  1. قند طعم داری که در تهیه مواد اصلی آن، اسانس های گیاهان دارویی استفاده شده است.
  2. قند طعم داری که تنها لایه ای از آن به کمک اسانس های گیاهی طعم دار شده است.

قند طعم دار و یا قند رنگی مرغوب، می تواند شیرین کننده ای باشد که استفاده از آن برای پذیرایی از میهمان بسیار کاربرد داشته و زیبایی خاصی را به سینی چای پذیرایی میهمان می بخشد.

طرز تهیه قند طعم دار

کارخانه تولیدی قند طعم دار در ایران

از میان کارخانه هایی که تولید قند و شکر را در ایران بر عهده دارند، کارخانه تولید قند ساپید، یکی از بهترین ها در صنعت تولید قند طعم دار به شمار می رود. از جمله محصولات تولیدی در کارخانه قند ساپید، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قند زعفرانی
  • قند گل گاوزبان
  • قند زنجبیلی
  • قند هل دار

و … .
در ایران، کارخانه قند ساپید جزو بزرگترین تولید کننده های قند طعم دار رنگی می باشد که مرغوب ترین نوع قند را به صورت طبیعی تهیه کرده و از باکیفیت ترین گیاهان دارویی و اسانس به دست آمده از آن ها، قند رنگی و طعم دار را تولید می نماید.
با مراجعه به بازار خرید و فروش قند، می توانید مارک های مختلف خارجی قند طعم دار را هم مشاهده کنید که کیفیت محصولاتشان در حد قند تولیدی ایران بوده در صورتی که از نظر قیمت، بسیار گران تر از قند ایرانی می باشد.
پس به منظور حمایت از محصولات ایرانی، بهتر است قند رنگی و طعم دار شرکت ساپید را تهیه کنید و به کمک آن از میهمانان خود به بهترین نحو پذیرایی نمایید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

فروش قند طعم دار

فروش قند طعم دار زعفرانی با ارسال رایگان

آیا می دانید کدام مراکز فروش انواع قند طعم دار را با اشکال و طعم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران