بازار قند ایران
جمعه , ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند کله / قیمت روز عمده قند کله

قیمت روز عمده قند کله

آیا نوسانات قیمت روز قند، تاثیری بر میزان عرضه و تقاضای این محصول خواهد داشت؟ به نظر شما، قند کله و یا قند حبه اگر قرار باشد به صورت عمده خریداری شوند، قیمت خرید قند مورد نظر تغییر خواهد کرد؟
یکی از مواد غذایی که در کشور ما بسیار استفاده می شود و بیش از هر چیز در کنار نوشیدنی های گرمی همچون چای مصرف می گردد، قند است. در کشور، شرکت ها، کارخانه ها و یا کارگاه های قند ریزی بسیاری وجود دارد. اما اگر قرار باشد از لحاظ کیفیتی، برخی از کارخانه های تولیدی قند به شما معرفی گردد، تنها نام تعداد انگشت شماری از واحد های تولیدی که در صنعت تولید قند فعالیت دارند، نام برده خواهد شد. برخی از این کارخانه های تولیدی عبارتند از:

  • کارخانه تولیدی قند و شکر نقش جهان
  • کارخانه تولیدی قند و شکر فردیسان
  • کارخانه تولیدی قند و شکر فریمان
  • کارخانه تولیدی قند و شکر ارغوان

و مجموعه هایی از این قبیل.

انواع محصولات کارخانه قند

کارخانجات قند در ایران، از ابتدا قند را به صورت کله و در قالب های مخروطی شکل تولید می کردند. البته روش های تولید متفاوت بود که برخی به کمک روش پختی و برخی دیگر به روش پرس، قند کله را آماده و به بازار عرضه می کردند. اما امروزه با پیشرفته شدن صنعت تولید قند و به وجود آمدن دستگاه های مخصوص قند شکن، قند شکسته و حبه هم روانه بازار فروش شده و افراد با خرید قند حبه می توانند در زمان خود که صرف شکستن قند کله می شد، صرفه جویی نمایند.
از محصولات کارخانه قند در ایران و در کشور های خارجی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قند سفید کله
  2. قند سفید حبه
  3. قند قهوه ای کله
  4. قند قهوه ای حبه
  5. قند های طعم دار و گیاهی

شاید به این موضوع فکر کنید که با وجود قند حبه در بازار فروش، چه کسانی اقدام به خرید قند کله می کنند؟ آیا اصلاً قند کله در بازار فروش، تقاضا و خریدار خواهد داشت یا خیر؟ آیا قیمت روز قند کله با قند حبه و شکسته متفاوت خواهد بود؟
در ادامه به این سوالات به صورت اجمالی پاسخ داده خواهد شد.

قیمت روز قند کله

قیمت روز قند کله

مسلماً شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با به بازار آمدن قند شکسته، دیگر تمایلی برای خرید قند کله نداشته و ترجیح می دهید دیگر زمانی را صرف شکستن قند کله و تبدیل آن به قند حبه نکنید. اما قند کله بیشتر مورد استفاده شرکت ها و کارگاه هایی است که با استفاده از دستگاه های قند خرد کن، این محصول را بسته بندی و به بازار عرضه می کنند.
زیرا برخی از کارخانه های تولیدی بنا به دلایل مختلف، امکان اینکه از دستگاه قند شکن و یا قند خرد کن استفاده کنند را نداشته و به همین دلیل، قند کله را تولید کرده و در اختیار شرکت ها و کارگاه هایی قرار می دهند تا این محصول را به قند شکسته تبدیل کنند. پس می توان گفت که خریدار عمده قند کله در بازار امرو، همین کارگاه ها و کارخانه هایی هستند که دارای دستگاه قند شکن می باشند.
اما در خصوص قیمت روز قند کله، باید گفت که عوامل بسیاری می تواند قیمت قند کله را تحت تاثیر قرار دهد. به طور مثال، خرید عمده و یا خرده قند کله، یکی از ده ها عامل موثر بر قیمت قند کله خواهد بود.
اگر شما خریدار عمده قند کله هستید و می خواهید از قیمت روز قند در بازار فروش مطلع شوید، پیشنهاد می شود که سایت های موجود در فضای مجازی که برخی زیر نظر صنف قند و شکر فعالیت می کنند را مورد بررسی و مطالعه روزانه قرار دهید تا از نوسانات قیمت عمده قند کله و حبه از نوع بسته بندی و یا فله باخبر شوید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

خرید قند کله

خرید قند کله از کارخانه

خرید قند کله از کارخانه تولید در سراسر ایران، از طریق سایت قند ایران انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران