بازار قند ایران
یکشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند قهوه ای / کارخانه تولید قند قهوه ای کله

کارخانه تولید قند قهوه ای کله

می توانید کارخانه هایی را معرفی کنید که قند قهوه ای کله و یا حبه را تولید و به بازار عرضه می کنند؟ کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه های ایرانی، در حد قند قهوه ای وارداتی از کشور های خارجی می باشد؟
همانطور که می دانید، قند و شکر از شیرین کننده هایی هستند که اگر در برنامه غذایی بیش از اندازه مصرف شوند، ممکن است سلامت فرد را به خطر بیاندازند. چه بسا امروزه افراد زیادی در جامعه وجود دارند که به دلیل مصرف بی رویه شیرین کننده هایی همچون قند و شکر، به بیماری هایی همچون دیابت و قند خون بالا دچار شده اند.
هستند شیرین کننده هایی که می توانند جایگزین قند و شکر معمولی شوند، اما بسیاری از آن ها قند مصنوعی بوده و از طرفی خود دارای مضراتی می باشند. با توجه به اینکه حذف کامل قند و شکر و خوراکی های شیرین از برنامه غذایی انسان کاری غیر ممکن است، می توان گونه هایی از قند را معرفی کرد که مصرف آن کمتر از نمونه های معمولی قند مضر می باشد و حتی گاهی در برخی موارد، استفاده از آن ها مفید واقع خواهد شد.
قند قهوه ای و شکر قهوه ای، نمونه ای از این شیرین کننده های جایگزین خواهند بود که در ادامه پیرامون نحوه تولید، خواص و فواید آن ها صحبت هایی به میان خواهد آمد.

تولید قند قهوه ای و خواص آن

اگر در زمینه تغذیه سر رشته داشته باشید، می دانید که قند قهوه ای در زمره شیرین کننده هایی که قرار می گیرد که میزان کالری کمتری نسبت به قند سفید و معمولی خواهد داشت. این مقدار از کالری، در ۱۰۰ گرم از قند قهوه ای، به اندازه ۳۶۰ تا ۳۷۰ کالری متغیر خواهد بود، در صورتیکه همین مقدار از قند سفید، ممکن است تا ۴۰۰ کالری را شامل شود.
هر چند که ۳۰ الی ۴۰ کالری به نظر چندان تفاوت زیادی به نظر نمی رسد، اما همین مقدار از کالری می تواند در طولانی مدت به میزان زیادی تبدیل شود.
اگر بتوانید با پرداخت هزینه ای کمی بیشتر، قند سفید را از برنامه غذایی حذف کرده و در ازا، قند قهوه ای را جایگزین نمایید، می توانید از بروز بیماری هایی از قبیل دیابت و همچنین اضافه وزن های بسیار زیاد دور بمانید.
مراحل تولید قند قهوه ای، تقریبا و تا حدودی شبیه به قند سفید می باشد. با این تقاوت که در تهیه قند سفید، شکر سفید استفاده شده و در تولید قند قهوه ای، شکر قهوه ای.
تفاوت اصلی در طرز تهیه قند قهوه ای و قند سفید، روش تولید شکر مورد نیاز است. زیرا شکری که در تهیه قند قهوه ای به کار گرفته می شود، دارای ماده ای به نام ملاس بوده که کاملا طبیعی است. در صورتی که این ماده در هنگام تولید شکر سفید، از دانه های شکر به کمک مواد شیمیایی و افزودنی ها جدا خواهد شد.
با توجه به بیان این موضوع، تا حدودی می توان متوجه شد که چرا مصرف قند و شکر قهوه ای بیشتر از قند و شکر سفید توصیه می شود.
از خواص قند قهوه ای، می توان مواردی از قبیل تقویت دستگاه گوارشی، کاهش درد های شکمی و … را نام برد.

تولید قند قهوه ای

کارخانه تولید قند قهوه ای در ایران

همانطور که می دانید، قند قهوه ای در ابتدا به مصرف مردم کشور های اروپایی در می آمد. بعد از مدت زمانی که کشور های آسیایی از فواید و خواص قند قهوه ای باخبر شدند، در ابتدا به واردات قند قهوه ای اقدام کرده و در نهایت، خود به تولید آن مشغول شدند.
ایران هم یکی از کشور هایی است که در زمینه تولید شکر قهوه ای و مشتقات به دست آمده از آن همچون قند قهوه ای، پیشرفت بسیاری کرده و محصولاتی که امروزه در کارخانه های تولیدی تهیه می شود، از نظر کیفیتی می تواند کاملا با قند قهوه ای خارجی و وارداتی به رقابت بپردازد.
قند قهوه ای در دو نوع کله و حبه به بازار عرضه می شود و هر کس بسته به نیاز خود می تواند قند قهوه ای حبه و یا کله را خریداری کند.
کارخانه تولید قند قهوه ای که محصولاتی باکیفیت را به بازار عرضه می کند، شامل کارخانه نقش جهان، ارغوان، فردیسان و … خواهد بود.

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی قند نیشکر

فروش اینترنتی شکر قهوه ای قند نیشکر

فروش اینترنتی شکر قهوه ای از کدام سایت معتبر انجام میشود؟ قیمت شکر قهوه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران