بازار قند ایران
جمعه , ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند شکسته فردوس / قیمت قند شکسته کارتنی فردوس

قیمت قند شکسته کارتنی فردوس

کارخانه قند فردوس یکی از تولید کنندگانی است که قند شکسته کارتنی را با قیمت بسیار مناسب و ارزان به مشتریان این سامانه عرضه می نماید.
از سال های دور تا به چند سال اخیر، قند تنها به صورت کله قابل خریداری بود. اما چند سالی است که در بازار فروش، قند شکسته و حبه هم امکان خرید دارد. به دلیل اینکه مشغله های کاری در بین مردم زیاد است، این روز ها اغلب ترجیح می دهند تا قند شکسته و حبه را به صورت آماده و بسته بندی شده خریداری کنند تا اینکه بخواهند قند کله را تهیه کرده و با وسایلی از قبیل قند شکن، زمان زیادی را صرف کرده تا قند کله را به صورت قند شکسته و قابل استفاده در آورند.
برخی از کارخانه های ایرانی، با در اختیار داشتن دستگاه قند شکن صنعتی، توانسته اند که قند شکسته را به بازار عرضه کنند. اما برخی دیگر هنوز هم با روش های سنتی عمل کرده و قند کله را که هنوز هم در بازار فروش تقاضا دارد، تولید می نمایند.
یکی از این کارخانه ها که در ادامه بیشتر معرفی خواهد شد، کارخانه قند فردوس است که یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار آن، قند شکسته کارتنی می باشد.

درباره کارخانه قند فردوس

کارخانه قند فردوس در مشهد و در فاصله ۱۸ کیلومتری جاده جدید قوچان تاسیس شده است و در حدود یک دهه از فعالیت آن می گذرد.
این کارخانه قند که چند سالی از فعالیت آن در زمینه تولید قند و شکر می گذرد، توانسته در همین زمان کم، بازار فروش خوبی را از آن خود کند.
اغلب فروشگاه هایی که عرضه مواد غذایی را بر عهده دارند، دغدغه هایی در خصوص تامین نیاز های بازار فروش را به همراه داشته و همین مسئله سبب شده تا قند کارتنی شکسته و یا قند شکسته فله را به منظور خرید مشتریان تهیه کنند.
البته توجه داشته باشید که از نظر بهداشتی و رعایت موارد استاندارد، خرید قند شکسته کارتنی بهتر است قند هایی فله ای است که در کیسه های بزرگ پلاستیکی در اختیار خریداران قرار گرفته است.

قند شکسته فردوس

قیمت خرید و فروش قند فردوس

خرید فروش قند شکسته کارتنی فردوس ممکن است مستقیماً از کارخانه صورت گیرد و امکان دارد از طریق واسطه های بازاری انجام شود. حضور واسطه های بازاری و تعداد آن ها در خرید و فروش قند شکسته اثر مستقیمی بر افزایش قیمت قند خواهد داشت.
یکی از اقدامات بازرگانی آراد به منظور حذف واسطه های فیزیکی در بازار های قند و شکر بخصوص قند شکسته کارتنی فردوس، راه اندازی یک سامانه ی اینترنتی است که می تواند خرید مستقیم قند شکسته فردوس از کارخانه را انجام دهد. مشتری که قبلاً از واسطه های بازاری قند شکسته فردوس را تهیه می نمود، با خرید عمده و مستقیم از کارخانه، متوجه تفاوت قیمت فاحش بین این دو روش خرید خواهد شد.
علاوه بر خرید مستقیم قند از کارخانه فردوس، خرید عمده قند هم می تواند تاثیر زیادی بر قیمت قند در بازار فروش داشته باشد.
از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت قند فردوس، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید قند
  2. میزان عرضه و تقاضا برای قند در بازار فروش
  3. تغییر در قیمت، تقاضا و عرضه برای محصولات مشابه قند

و … .
این روز ها، آگاهی از قیمت قند شکستهفردوس و دیگر تولیدی های فعال در ایران، از طریق سایت های اینترنتی مقدور شده و افراد به راحتی هر چه تمام تر می توانند از قیمت روز قند در بازار فروش ایران مطلع شوند.

منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

خرید قند فردوس

خرید عمده قند شکسته فردوس

آیا به دنبال خرید مستقیم قند شکسته فردوس از کارخانه هستید؟ آیا میخواهید مستقیما با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران