بازار قند ایران
یکشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند استویا / خرید و فروش قند رژیمی استویا

خرید و فروش قند رژیمی استویا

آیا با قند استویا آشنا هستید؟ آیا می دانستید که قند استویا یکی از انواع قند های رژیمی در بازار فروش به شمار می رود؟ بازار خرید و فروش قند استویا در ایران رونق پیدا کرده یا خیر؟
شاید فکر کنید که تنها از طریق انجام عملیاتی بر روی گیاهانی از قبیل نیشکر و چغندرقند، قند و شکر تولید می شود. اما چنین نیست. گیاهان دیگری هم وجود دارند که به دست آوردن قند و شکر از آن ها ممکن بوده و حتی ممکن است برخی دارای خواص بیشتر و ضرر کمتری نسبت به قند نیشکر یا چغندرقند داشته باشند.
یکی از گیاهانی که مدت کوتاهیست در صنعت تولید قند و شکر به کار گرفته می شود، گیاه استویا و یا شکر برگ نام دارد. این گیاه با خواصی که دارد، نه تنها سبب نمی شود که قند خون فرد مصرف کننده بالا رفته و یا دچار دیابت شود، بلکه به تنظیم قند خون بدن کمک خواهد کرد.

خواص قند استویا چیست؟

همانطور که گفته شد، قند استویا بر خلاف قند و شکر به دست آمده از دو گیاه نیشکر و چغندرقند، اصلا ضرری برای بدن انسان نداشته بلکه سرشار از فواید و خواص بسیار است.
قند استویا که از شکر گیاه استویا به دست آمده است، در حدود ۲۵۰ برابر شیرین تر از قند سفید معمولی موجود در بازار است. این مسئله سبب شده تا از نظر شیرینی، میزان کمی از مصرف قند استویا، معادل باشد با مقدار زیادی از قند و شکر های معمولی.
از خواص قند استویا می توان به موارد زیر به صورت خلاصه اشاره کرد:

  • مناسب بودن برای سلامت و شادابی پوست و مو
  • کنترل کردن فشار خون
  • کنترل کردن قند خون بالا و کاهش آن
  • جلوگیری از پوسیدگی و خرابی دندان ها
  • مقابله در برابر دیابت و بهبود آن
  • بالا بردن متابولیسم بدن و لاغری

شاید با خود بگویید مگر قند استویا نوعی شیرین کننده نیست؟ پس چگونه محدودیتی برای مصرف آن توسط افراد دیابتی وجود ندارد؟ چطور ممکن است که فرد دیابتی به کمک قند استویا بتواند دیابت خود را درمان و به تنظیم شدن قند خون خود کمک کند؟
قند استویا بر خلاف قند نیشکر، دارای ساختار منحصر به فردی است و موادی که در قند سفید وجود داشته و سبب چاقی و دیابت می گردد را شامل نمی شود. یکی از این مواد ساکارز است که در قند استویا این ماده یافت نخواهد شد.
به همین دلیل است که بسیاری آن را به عنوان قند رژیمی شناخته و از آن به عنوان یک شیرین کننده رژیمی در برنامه غذایی خود استفاده می نمایند.

خرید فروش قند رژیمی استویا

این روز ها با توجه به اینکه آمار بیماری هایی از قبیل دیابت، قند خون بالا و حتی اضافه وزن در بین مردم زیاد شده است، متخصصان تغذیه در پی این هستند تا به منظور همه گیر نشدن این بیماری ها و مشکلات، بهترین راه حل ها را پیش روی مصرف کننده های قند و شکر قرار دهند.
یکی از پیشنهاد ها، استفاده از قند رژیمی استویا، بهره مندی از خواص درمانی قند استویا و همچنین جایگزین کردن آن به جای قند و شکر سفیدی موجود در برنامه غذایی روزانه می باشد.
به دلیل اینکه این روز ها افراد با خواص قند استویا آشنا شده و چیز های بیشتری در رابطه با این نوع از شیرین کننده ها به دست آورده اند، توانسته اند تا حد ممکن، قند استویا را از بازار فروش قند خریداری کنند و به نوعی، خرید و فروش قند استویا در بازار رونق گرفته است.
نه تنها کارخانه های تولیدی قند خارجی، قند استویا را به بازار ایران وارد می کنند، بلکه کارخانه های تولیدی از قبیل کامور هم هستند که قند استویا تولیدی توسط آن ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و افراد می توانند به جای پرداخت هزینه های زیاد و خرید قند استویا خارجی با قیمت بالا، قند استویا ایرانی را با قیمتی کمتر و با همان کیفیت خریداری کنند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

تجارت اینترنتی قند استویا

آیا می دانید تجارت اینترنتی قند استویا به نوعی دارای بهترین کیفیت می باشد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران