بازار قند ایران
جمعه , ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خانه / قند شکسته / قیمت خط تولید قند شکسته

قیمت خط تولید قند شکسته

آیا می دانید قند شکسته چگونه تولید می شود؟ آیا می دانید یک خط کامل تولید قند شکسته شامل چه دستگاه هایی است؟ آیا از قیمت دستگاه های خط تولید قند شکسته مطلع هستید؟
لازم است بدانید قند به دو روش پختی و پرسی تولید می گردد. در روش پختی برای تولید قند شکسته باید از دستگاه های قند خرد کن استفاده نمود. اما اگر قند به روش پرسی تهیه شده باشد، در این صورت برای تهیه قند شکسته در مراحل آماده سازی از قالب قند استفاده می نمایند. قندی که در خط کامل تولید قند به روش پرسی تهیه می شود، قند حبه نام دارد. کارخانه هایی که با به کارگیری دستگاه های قند شکن، قند شکسته را از قند کله تولید کرده و روانه بازار فروش می کنند.
تفاوت هایی که بین قند حبه و قند شکسته تولیدی در کارخانه ها وجود دارد، این است که قند حبه با توجه به تولید شدن توسط قالب، دارای اندازه های یکسان و ابعاد یک اندازه ای بوده، در صورتیکه قند شکسته تولید شده توسط دستگاه قند شکن، یکسان و یک شکل نخواهد بود.

دستگاه های خط تولید قند

یک خط تولید قند حبه شامل دستگاه های مدرن و پیشرفته ای است که این دستگاه ها در کنار هم می توانند یک خط کامل تولید قند را راه اندازی نمایند. دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید قند شکسته شامل موارد زیر است:

  • دیگ بخار
  • آسیاب
  • دستگاه پرس
  • قالب قند

وظیفه هر یک از این دستگاه ها در خط تولید قند شکسته و یا کله را نمی توان نادیده گرفت. به طور مثال، دیگ بخار وظیفه حرارت دادن به شکر تولید کننده قند را داشته و یا آسیاب، شکر مورد نیاز برای تولید قند را برای مرطوب شدن با آب، آماده می سازد.
هر چند که کیفیت مواد اولیه، بیشترین تاثیر را بر مرغوبیت قند شکسته تولیدی خواهد داشت، اما نمی توان اثر نوع دستگاه های به کار گرفته شده در خط تولید قند و همچنین عملکرد آن ها را نادیده گرفت.
کارخانه هایی که هنوز هم از دستگاه های قدیمی برای تولید قند استفاده می کنند، مسلماً نمی توانند قند و مرغوب و باکیفیتی را تولید کنند که کارخانه های امروزی به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته تولید کرده اند و قطعاً این امری طبیعیست.

خط تولید قند

قیمت خط تولید قند

از آن جایی که قیمت ارز و مواد اولیه ی سازنده ی دستگاه های صنعتی ممکن است دستخوش تغییرات قرار گیرد، لذا وجود یک مرکز بروز رسانی قیمت دستگاه های تولید قند ضروری به نظر می رسد تا افراد بتوانند با مراجعه به آن، از قیمت خط تولید قند مطلع شوند و اگر قصد راه اندازی کارخانه تولید قند را دارند، بتوانند بر اساس بودجه خود، دستگاه مورد نظر را خریداری نمایند.
در فضای مجازی، سایت هایی راه اندازی شده است که در خصوص انواع و اقسام دستگاه های صنعتی و خطوط تولید قند و شکر، اطلاعاتی کلی و جامع در اختیار خریداران قرار می دهند. شما می توانید به کمک این سایت ها و دیگر مراکز فروش دستگاه های صنعتی، نه تنها از قیمت خط تولید قند شکسته و یا کله مطلع شوید، بلکه با نحوه عملکرد، کشور سازنده دستگاه صنعتی و … آشنا شوید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

برای خرید و فروش این محصول با ما تماس بگیرید
مدیریت فروش: رضا جهان تیغ
 ساعت پاسخگویی: از 9 صبح تا 15 بعد از ظهر
شماره موبايل: 09101724494 - 09120213403
شماره ثابت: 02143850256
تلگرام مديريت فروش: rezajahantighh@
کانال بازار قند ایران: ighand@

مطلب پیشنهادی

قیمت قند شکسته نایلونی

قیمت قند شکسته نایلونی درب کارخانه

قیمت قند شکسته نایلونی خرید و فروش قند شکسته نایلونی از درب کارخانه دربازار قن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بازار قند ایران